Weblog

Klanttevredenheid verhogen, hoe doe je dat?

Michael Van Den Reym - 9 Januari 2015

Klanttevredenheid verhogen is cruciaal voor je bedrijf. Zonder klanten kan je bedrijf niet overleven. We geven je daarom volgende tips om de klanttevredenheid te verhogen.

Klanttevredenheid verhogen

Maak je klanten loyaal
Dit kan je doen door nuttige informatie te delen.
Maar ook door de verjaardag van je klant te onthouden.
Of regelmatig te communiceren met de klant.

Schep correcte verwachtingen
Als je teveel belooft, zal je klant niet gemakkelijk tevreden zijn over je prestatie. Beter kan je wat minder beloven aan de klant en dan de verwachtingen overtreffen.

Volgende zaken vermijd je beter
Niet rekening houden met de feedback van je klanten.
Feedback van je klanten persoonlijk nemen
Een zeer saaie of lange vragenlijst maken.

Natuurlijk wil je de effecten van je acties om klanttevredenheid te verhogen meten.
Dit kan je doen door een online enquête te maken. Snel, gratis en eenvoudig een online enquête maken doe je via enquetemaken.be


Deel op Facebook Deel op Facebook Deel op TwitterDeel op Twitter


Reacties

Reactie toevoegen
Uw naam

Uw e-mail

Uw reactie